Jesteście ciekawi, jak działa Unreal Tournament 3 na potrójnym SLI ? Jeśli tak, to serwis pcgameshardware sprawdził UT3 i inne gry na trzech GF8800 Ultra. Całość była napędzana 3 gigowym procesorem Intel Core Quad.
Uprzejmie donoszę, że UT3 trafił wreszcie do sklepów. Na początek gra znalazła się w sieci Saturn ( 109 zł ) oraz w salonach EMPiK ( 119 zł ). Tak więc gnać do sklepów, ściągać patcha i GRAĆ !
Znany mutator z serii UT2kx doczekał się konwersji do gry UT3. Program
oferuje nam kilka ciekawych funkcji takich jak: warmup (rozgrzewka), poprawę
widoczności skinów, wybór celowników.
Czas leci i twórcy UT3 nie próżnują, w przeciągu tygodnia wypuścili dwie kolejne łatki. Pierwszy z nich oznaczony liczbą porządkową v3, główny kładł nacisk na poprawę problemów związanych z hostowaniem serwerów.
UT3 BETA PATCH v3 changelog: Gameplay: - Fixed weapon crosshair incorrectly turning red when hit enemy on the client, but not on the server. - Disabled attenuation/spatialization on mission briefing sounds. Server Browser: - Implemented a Favorites tab page in the server browser. - Fixed incorrect mutators appearing in server browser details if client & server are not using the same language User Interface: - Fixed up the GDF project for Vista Networking: - Fixed "open" console command when connecting to Internet servers - Fixed bugs and exploits associated with ServerViewNextPlayer()/ServerViewPrevPlayer()/ServerViewSelf() being received after the server has already moved the PlayerController out of the spectating state - Added "BecomeActive" exec to switch from spectator to player Server Admin: - Fixed servers advertising as the wrong gametype if the gametype is changed without restarting the server - Fixed IP addresses being reported in host byte order instead of network byte order Map Specific: - Improved bot AI with Leviathan in Torlan.
Kolejny patch nie może się popisać ilością poprawek, lista jest bardzo krótka:
UT3 BETA PATCH v4 changelog: Demo playback: - Fixed demo playback not working if the PlayerController didn't get recorded into the first frame Server Administration: - Added new IdleServerTickRate property to IpDrv.TcpNetDriver. If not set, IdleServerTickRate defaults to MaxTickRate. Can be set to lower values to reduce server CPU utilization when 0 players. Reported ping will increase if set lower
Oczywiście wersja v4 zawiera wszystkie poprzednie poprawki z wersji v1,v2,v3.