Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Marek mówi22:56 @ 20/09/2003  

Na stronie Unreal-2004.net znajduje się chatlog z rozmowy z M.Reinem dotyczącej UT 2004. Możemy się z niej dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy - np. ilości nowych map, nowego trybu Onslaught. Z ciekawostek - obecna wersja UT2k4, którą Marek ma na dysku, zajmuje ponad 6GB ;)

Piter
Komentarze (50)

UT 2004 jednak na DVD14:33 @ 19/09/2003  

UT 2004 ma być sprzedawane w dwóch wersjach - pierwsza "normalna" na 6 kompaktach. Drugą wersją bedzie natomiast limitowana specjalna edycja na DVD w kartonowym pudełku. Takie plany ma przynajmniej Atari i wszystko wskazuje na to, że właśnie takie dwie wersje produktu zobaczymy w sprzedaży. Źródło - Boomtown.

Piter
Komentarze (31)

Mappack by Cesar22:52 @ 18/09/2003  

Tekst został przerzucony w oryginale z naszego forum. Mapki warte są na pewno obejrzenia. Polecamy !!!

Widzac ciagle narzekania na malo grywalne mapy, na nieustajacy spam z flaka oraz bio, postanowilem niektore z nich nieco zmodyfikowac. Mozecie je sciagnac stad. Zdaje sobie sprawe, ze czesci z was moje przerobki moga sie nie spodobac. Zrobilem to, dlatego, bo uwazam, ze dotychczasowe mapy nie sa do konca sprawiedliwe, a przy graczach o podobnych umiejetnosciach decyduje pierwszy respawn (oczywiscie nie wszedzie). Zmienilem rozklad pu oraz broni na mapach: DM-Antalus, DM-Compressed, DM-Campgrounds2003-LE oraz DM-DE-Ironic. I tak, kolejno:

* DM-Antalus - jako, ze na mapie respawn przy bio rifle imo w duzym stopniu decyduje o wyniku mapu (w ciagu 10sek mozemy zebrac zarowno 100a, jak i dd), postanowilem zamienic miejscami 100a+adrenaline oraz 50a+fiolki. Dzieki temu pierwszy respawn nie gra juz tak olbrzymiej roli, gra nie ograniczy sie do czyhania na 100a, wzrosnie rowniez znaczenie 50a.

* DM-Compressed - imo najgorsza mapa, z tych, ktore gra sie 1/1. Tutaj pierwszy respawn zdecydowanie przesadza o wyniku. Moje zmiany zaczalem od przeniesienia dd na miejsce lg. Nastepnie lg przenioslem na miejsce 50a, a 50a na miejsce starego dd. Aby byl zachowany balans broni, zamienilem miejscami miniguna oraz link guna. Dzieki tym zmiano mapa jest bardziej grywalna i nieco szybsza imo. Gra nie ograniczy sie do przebywania w pomieszczeniu ze 100a i zbierania fiolek. Dzieki umieszczeniu 50a na miejscu dd jego znaczenie rowniez wzrosnie, a bedzie tak samo osiagalne dla zawodnika, ktory wzial dd, jak i dla tego z 100a.

* DM-Campgrounds2003-LE - chyba najlepsza mapa, a jedyne co jej moge zarzucic to rozmieszczenie pu. Zamienilem dd z 50a. Dzieki temu pierwszy respawn kolo shocka nie bedzie mial juz tak wielkiego znaczenia jezeli chodzi o koncowy wynik. Ktos moze zarzucic, ze wtedy latwiej zebrac 150a, ale imo lepiej pojedynkowac sie 100/150a vs 100+dd, niz 100/100a+dd vs 100/50a.

* DM-DE-Ironic - swietna mapa, posiada ogromne mozliwosci taktyczne. Jednak nie moga one byc do konca wykorzystane przez zarowno flaka, jak i bio (przez nie, podczas gry, panuje tam czysty spam). Dlatego wlasnie postanowilem wyrzucic obie te bronie z mapy. 50a przenioslem na miejsce bio rifle, przez co przejscie z 100a do 50a nie trwa juz niecale 5 sekund, ale 6, a nawet 7 :P z tym, ze probujac zajsc 50a od 100a najkrotsza droga jest sie w pozycji nieco gorszej od przeciwnika (my jestesmy na gorze, on nizej - czyli taktycznie mamy przewage :P). Przez to szanse nieco sie wyrownuja. Usunalem link guna znajdujacego sie obok 100a i umiescilem go na miejscu miniguna, tego natomiast umiescilem wraz z ammo na dawnym miejscu flaka. Wg mnie dzieki tym zmianom zlikwiduje sie bezsensowny, psujacy rozgrywke spam i sila rzeczy mapa stanie sie bardziej grywalna oraz mniej przypadkowa.

DM-Cesar-Mappack.zip - 6,84 MB

Piter
Komentarze (8)

Porcja wywiadzików15:08 @ 18/09/2003  

Po kolei:

Jay Wilbur o UT2004 dla Gamesweb
CliffyB o UT2004 dla HomeLanFed
Harvey Smith o DeusEx2 dla Gamespy
Rick Hall o Ultima X: Odyssey dla Action Vault

Zapraszamy do lektury.

Piter
Komentarze (7)

Deal z Microsoftem10:51 @ 18/09/2003  

Wszystko wskazuje na to, że wydawcą gier Epica po UT 2004 zostanie firma Dużego Billa z Redmont. Notka prasowa na ten temat dosyć skąpo informuje, że "Epic oraz jego firma Scion Studios stworzy kolejne kilka gier na XBOX'a oraz Windows. Kolejne produkty Epica zostaną wydane przez Microsoft Game".
Mark Rein natomiast mowi, że "nie jesteśmy jeszcze gotowi na przekazanie szczegółów umowy z Microsoftem, ale mogę Was zapewnić że nie macie się o co martwić". Czy aby na pewno ?

Piter
Komentarze (9)

12 miejsce dla Unreal 29:45 @ 18/09/2003  

Unreal 2 otrzymał kolejną "nagrodę". Tym razem jest to 12 miejsce w rankingu najbardziej przereklamowanych gier wszechczasów. Swoją pozycję umocnił pomiędzy takimi tuzami jak Battletoads (NES) Tradewesta (#11) oraz Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor (PC) Ubisoftu (#13). Składamy niniejszym gratulację firmie CDProjekt za znaczący wkład w tak wysoką pozycję U2 w tym rankingu, gdyż jako jedna z niewielu przedstawiała U2 jako przehit nad hitami.
O pomstę do nieba woła przy tym fakt niewydania przez ww. firmę UT 2003 w Polsce, co będziemy jej wypominać do końca świata i jeden dzień dłużej.

Piter
Komentarze (4)

gracz.net expired15:33 @ 17/09/2003  

Jeśli ktoś z was ma zamiar kontynuować schedę po unreal.gracz.net i stworzyć serwis konkurencyjny do naszego, to może wykupić sobie tą domenę - bo właśnie jej delegacja straciła ważność. Wykupienie domeny jest na pewno zdecydowanie tańsze od kupna serwisu od właścicieli. Info na ten temat znajduje się >>>tutaj<<<.

Piter
Komentarze (6)

Nie będzie UT 200510:12 @ 17/09/2003  

No ! Na szczęście UT nie podzieli losów FIFY i nie będzie wydawana co roku nowa wersja gry. Wszystko ma się zatrzymać na UT 2004. Tak przynajmniej twierdzi Joy Wilbur z Epic'a w wywiadzie udzielonym serwisowi Gamigo.de.
Natomiast z wywiadu przeprowadzonego przez Gamestar TV możemy się dowiedzieć, że w 2004 roku pojawi się nowy engine służący m.in. do stworzenia nowej teamowej gry "Unreal: Warfare". Przypominamy, że pogłoski o tworzeniu tej właśnie gry pojawiały się już po wydaniu UT 2003, lecz wtedy większość osób kojarzyło ją mylnie z nazwą obecnego enginu UT - Unreal Warfare.

Piter
Komentarze (13)

Freszmit9:58 @ 17/09/2003  

  • Pojawiła się nowa wersja mutatora UT2Vote do głosowania nad mapkami oraz DuelGame, przeznaczony dla serwerów 1 on 1. Pierwszego chyba nie trzeba omawiać - drugi natomiast to kompletne rozwiązanie dla serwerów 1 on 1 z kolejką. Pierwszych dwóch graczy wchodzi na serwer i gra mecz. Podczas dołączania się nowych graczy tworzona jest kolejka. Jeśli pierwszy mecz się skończy na serwer może wejść pierwszy spec w kolejce i grać z wygranym. Do ściągnięcia poniżej.


  • Team tworzący moda Troopers poszukuje nowych utalentowanych grafików do współpracy z nimi. Poszukiwani są artyści tworzący mapy oraz tekstury. Jeśli czujesz, że właśnie jesteś TĄ osobą to skontaktuj się z twórcami moda troopers.


  • Na stronie moda Night Blade możemy obejrzeć screeny z produkcji. Jest na nich pokazany model naszego "złodzieja".


  • W nowej wersji moda AirPower dodano m.in.: widok z trzeciej osoby, poprawiono celowanie z działek automatycznych, poprawiono wygląd menu i sposób działania systemu kierowania ogniem. Mod waży 40 MB i jest do ściągniecia poniżej.


  • Nowym 0wnage'm Cliffy'ego została odznaczona mapka DM-Somber Eve. Chyba nikomu nie trzeba polecać mapek nagrodzonych przez niego.


  • ut2vote18.zip - 132 kB
    duelgame6.zip - 122 kB
    airpower15.ut2mod.zip - 17,9 MB
    DM-SomberEve.zip - 2,8 MB

    Piter
    Komentarze (11)

    UT 2004, XIII, TTM, Marky Mutator9:52 @ 15/09/2003  

  • Jak informuje Atari - datę wydania nowego UT 2004 ustalono na listopad br. Oby tylko nie została opóźniona o jakieś "2 tygodnie" - czytaj 3 miesiące jak w przypadku UT 2003.


  • Na jesieni ma pojawić się gra XIII o której pisaliśmy jakiś czas temu. Tymczasem oprócz dema gry sprzed paru miesięcy, na stronie WhoisXIII.com dostępne są 4 nowe filmiki.


  • EL Muerte, znany z produkcji wielu ciekawych mutatorów, opublikował ostatnio dodatek o wdzięcznej nazwie Marky. Co robi Marky ? Ano podczas gry wskakuje na ekran Mark Rein lub CliffyB - pod warunkiem że sfragujecie 3 przeciwników pod rząd. To już jest druga wersja tego mutatora - pierwsza pojawiła się jakieś 2 tygodnie temu.


  • Marky2.zip - 111 kB

    Piter
    Komentarze (7)

    Patch 4.69d (win exe)
    Patch 4.69d (win zip)
    Patch 4.69d (Linux)
    UT3 Patch 5
    Unreal Tournament 3 BetaDemo
    2k4 Patch 3369
    2k4 lnx Patch 3369
    2k3 patch 2225
    UTPG Patch 4.51b
    UT Patch 4.36



    2000-2021 by unreal.pl Team

    Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
    © 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
    Wszelkie prawa zastrzeżone.