| | Polski developer, People Can Fly, firma znana ze stworzenia tak miodnej gry jaką niewątpliwie jest Painkiller, nawiązał współpracę z Epic Games. Twórcy unrealowej serii współpracują z ekipą Adriana Chmielarza nad pecetową wersją Gears of War. Wiadomo, że People Can Fly nawiązało kontakt z Epic Games już w ubiegłym roku, gdy testowali technologię Unreal Engine 3.0 pod kątem możliwości użycia jej we własnej, nowej grze.
To oczywiście wielkie wyróżnienie dla naszego developera, a dla nas powód do radości, tymbardziej, gdy docierają do nas słuchy o niesamowitym wrażeniu jakie na kierownictwie Epic Games wywarły pierwsze prezentacje wykonane przez ekipę People Can Fly w technologii Unreal Engine 3.0. To poziom tychże prezentacji przyczynił się do podjęcia przez Epic starań w utrzymaniu stałej współpracy z polską firmą.
Wiceprezes Epic, Mike Capps, zachwalał poziom prac wykonanych przez Polaków. Zdradził też, ze mapy multiplayer do Gears of War wykonane przez naszych rodaków z PCF prezentują się często lepiej niż oryginalne.
Jednak na Gears of War PC współpraca się nie kończy. Tajemniczy nowy produkt ma być prezentowany na pokazach zamkniętych w tym tygodniu na Games Convention odbywającym się w Lipsku. Jest to zapewne jakieś wczesne demo. Czyżby owa prezentacja, która tak zszokowała zarząd Epic Games? Możemy gdybać ;)
Charon Komentarze (17)
| |