Informacje

Newsy
Archiwum Newsów
Forum
IRC Chat
FAQ
Serwery
Klany
Linki
Redakcja
Reklama/Bannery

Teksty

Wysyłamy PM w HLC
Recenzja UT3
by Tom

Reprezentacja
I Zlot 2k3
Przyspiesz UT i 2k3
Q3A vs UT
Tactical Ops 2.0
Infiltration
Domowa sieć LAN
Zmiany w plikach ini
UT Tweak
UT Admin
UT Serwer
Skin Tutorial
Unreal 2 Alpha
ServerSide Bug
LP Okoniny 2k2

Wywiady

Ciocia Krysia
[SoF]Doom
eXpL@S!V_;P
[DFP]CarMac
Immortal
Banita[BB]
yavor|sYs
Iapa|rA
GitzZz
ck_Yan3k
Andro|rA
Youzack
Pajda
SzakaL

Tournament

SinglePlayer
Multiplayer
Bronie
Przedmioty
Cheaty
Boty
HUD
Tryby Gry
DM 1 on 1
Opcje
Galeria
Konsola
Mody
Mutatory
Programy
Mapy
Voice Packi
Modele i Skiny
Inne

Tournament 2003

Bronie
Przedmioty i ruchy
Konsola i Aliasy
Patche i dodatki
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice/Ann'cer/Music
Programy
Demo Download
Dema Graczy
Screeny
Filmy
Inne
Archiwum plików

Tournament 2004

Bronie
Pojazdy
Tryby Gry
Demo Download
Mutatory
Mody
Modele
Mapy i MapPacki
Voice Packi
Patche
Programy
Inne

Tournament 3

UT 2007 Info
UT 3 Info
UT 3 FAQ
Mutatory
Mody
Mapy
Patche
Demo Download
Trailery
Inne

Unreal 2

Recenzja
Screeny
Bronie
Demo Download
XMP
Mapy i MapPacki
Mission Packi
Muty XMP
Mody
Patche
FAQ
Tapety
Filmy
Winamp

Championship

Co to jest?
Screeny
Tapety
Filmy

Unreal Engine 3

Filmy
Gears of War
Partnerzy


Technologie w Unreal Engine 3 ?19:12 @ 26/03/2004  

Mamy już pierwsze wzmianki na temat nadchodzącego Unreal Engine 3.0. Podstawowe cechy nowego silnika to przede wszystkim:

  • światło oraz efekty świetlne z dokładnością co to piksela, dzięki czemu będziemy mogli podziwiać np. dynamiczne cienie obiektów. Ciekawostką jest "HDR lighting", który spowoduje, że mocno oświetlone obiekty, będą się jażyły (brzmi całkiem fajnie, ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce)
  • mapowanie przemieszczeń, efekt podobny do bump-mappingu lecz bardziej zaawansowany technologicznie. Pozwala on na symulowanie geometrii na płaskich powierzchniach, dzięki czemu małym nakładem wydajności można stworzyć całkiem realistyczne obiekty jak np. opona samochodu poprzecinana niezliczonymi rowkami
  • zaawansowana fizyka postaci oraz obiektów
  • niewiarygodnie wysoki poziom detali botów. Engine pozwala tworzyć postacie zbudowane z ponad 6mln polygonów
  • silnik z łatwością da sobie radę z ogromnymi otwartymi przestrzeniami najeżonymi niezliczoną ilością detali.

    Cały artykuł w języku angielskim znajduje się tutaj .

    Newsa nadesłał Stormer_DSR

    Mr Hyde
    Komentarze (34)

  • UT2004 Benchmark .18:05 @ 22/03/2004  

    Na stronie www.unrealmark.com ukazała się pierwsza aplikacja testująca wydajność naszych pecetów, w ogólnie dostępnym demo gry UT2004. Jest to jeszcze wersja BETA. Program jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy, że wybierzemy rozdzielczość, mapę oraz poziom detali. Nowością jest możliwość zdefiniowania liczby botów na mapie.

    News nadesłał Stormer_DSR .

    Mr Hyde
    Komentarze (54)

    Atari blokuje cheaterów w UT2004 !?15:24 @ 21/03/2004  

    Przyskrzyniono już pierwszego nieuczciwego gracza o ksywce Zellius w UT'ku 2004 używjącego "pomocniczych programików" , blokując jego numer cd-key . Ja osobiście jestem za takimi działaniami ze strony Atari ,a dlaczego ponieważ dzięki temu zmniejszy się ilość graczy używających cheatów co umili napewno rozgrywke wielu ludziom .

    Mr Hyde
    Komentarze (19)

    Patch 4.69d (win exe)
    Patch 4.69d (win zip)
    Patch 4.69d (Linux)
    UT3 Patch 5
    Unreal Tournament 3 BetaDemo
    2k4 Patch 3369
    2k4 lnx Patch 3369
    2k3 patch 2225
    UTPG Patch 4.51b
    UT Patch 4.36



    2000-2021 by unreal.pl Team

    Projekt, grafika, wykonanie: Łukasz "Dark One" Kozioł
    © 2000 Site copyrights by Łukasz "Dark One" Kozioł
    Wszelkie prawa zastrzeżone.