|
| Marek mówi | | 22:56 @ 20/09/2003   |
| UT 2004 jednak na DVD | | 14:33 @ 19/09/2003   |
| Mappack by Cesar | | 22:52 @ 18/09/2003   |
| | | |
| | Tekst został przerzucony w oryginale z naszego forum. Mapki warte są na pewno obejrzenia. Polecamy !!!
Widzac ciagle narzekania na malo grywalne mapy, na nieustajacy spam z flaka oraz bio, postanowilem niektore z nich nieco zmodyfikowac. Mozecie je sciagnac stad. Zdaje sobie sprawe, ze czesci z was moje przerobki moga sie nie spodobac. Zrobilem to, dlatego, bo uwazam, ze dotychczasowe mapy nie sa do konca sprawiedliwe, a przy graczach o podobnych umiejetnosciach decyduje pierwszy respawn (oczywiscie nie wszedzie). Zmienilem rozklad pu oraz broni na mapach: DM-Antalus, DM-Compressed, DM-Campgrounds2003-LE oraz DM-DE-Ironic. I tak, kolejno:
* DM-Antalus - jako, ze na mapie respawn przy bio rifle imo w duzym stopniu decyduje o wyniku mapu (w ciagu 10sek mozemy zebrac zarowno 100a, jak i dd), postanowilem zamienic miejscami 100a+adrenaline oraz 50a+fiolki. Dzieki temu pierwszy respawn nie gra juz tak olbrzymiej roli, gra nie ograniczy sie do czyhania na 100a, wzrosnie rowniez znaczenie 50a.
* DM-Compressed - imo najgorsza mapa, z tych, ktore gra sie 1/1. Tutaj pierwszy respawn zdecydowanie przesadza o wyniku. Moje zmiany zaczalem od przeniesienia dd na miejsce lg. Nastepnie lg przenioslem na miejsce 50a, a 50a na miejsce starego dd. Aby byl zachowany balans broni, zamienilem miejscami miniguna oraz link guna. Dzieki tym zmiano mapa jest bardziej grywalna i nieco szybsza imo. Gra nie ograniczy sie do przebywania w pomieszczeniu ze 100a i zbierania fiolek. Dzieki umieszczeniu 50a na miejscu dd jego znaczenie rowniez wzrosnie, a bedzie tak samo osiagalne dla zawodnika, ktory wzial dd, jak i dla tego z 100a.
* DM-Campgrounds2003-LE - chyba najlepsza mapa, a jedyne co jej moge zarzucic to rozmieszczenie pu. Zamienilem dd z 50a. Dzieki temu pierwszy respawn kolo shocka nie bedzie mial juz tak wielkiego znaczenia jezeli chodzi o koncowy wynik. Ktos moze zarzucic, ze wtedy latwiej zebrac 150a, ale imo lepiej pojedynkowac sie 100/150a vs 100+dd, niz 100/100a+dd vs 100/50a.
* DM-DE-Ironic - swietna mapa, posiada ogromne mozliwosci taktyczne. Jednak nie moga one byc do konca wykorzystane przez zarowno flaka, jak i bio (przez nie, podczas gry, panuje tam czysty spam). Dlatego wlasnie postanowilem wyrzucic obie te bronie z mapy. 50a przenioslem na miejsce bio rifle, przez co przejscie z 100a do 50a nie trwa juz niecale 5 sekund, ale 6, a nawet 7 :P z tym, ze probujac zajsc 50a od 100a najkrotsza droga jest sie w pozycji nieco gorszej od przeciwnika (my jestesmy na gorze, on nizej - czyli taktycznie mamy przewage :P). Przez to szanse nieco sie wyrownuja. Usunalem link guna znajdujacego sie obok 100a i umiescilem go na miejscu miniguna, tego natomiast umiescilem wraz z ammo na dawnym miejscu flaka. Wg mnie dzieki tym zmianom zlikwiduje sie bezsensowny, psujacy rozgrywke spam i sila rzeczy mapa stanie sie bardziej grywalna oraz mniej przypadkowa.
DM-Cesar-Mappack.zip - 6,84 MB
Piter Komentarze (8)
| |
| | | |
| Porcja wywiadzików | | 15:08 @ 18/09/2003   |
| Deal z Microsoftem | | 10:51 @ 18/09/2003   |
| 12 miejsce dla Unreal 2 | | 9:45 @ 18/09/2003   |
| gracz.net expired | | 15:33 @ 17/09/2003   |
| Nie będzie UT 2005 | | 10:12 @ 17/09/2003   |
| Freszmit | | 9:58 @ 17/09/2003   |
| UT 2004, XIII, TTM, Marky Mutator | | 9:52 @ 15/09/2003   |
|
|